onsdag 26 november 2008

...hus leverans

...07:00 i morse hände det saker på Krutbruket...



jag & mor var givetvis framme med varsin kamera i mörket & skulle plåta.



En hel långtradare full från golv till tak med grejer :)


Vilken känsla det var, helt otroligt! Även fast det bara var "lite bräder som kom"



Tänka sig att detta ska bli ett hus som ska stå klart vecka 17


Vilket arbete killarna kommer göra. Är helt klart facinerad hur detta ska gå till!

Imorgon eller på fredag anländer tak stolarna.

Nästa vecka kommer isolering, fönster,dörrar, ventilation & tegelpannorna.

Häftigt!

Nu börjar det faktiskt att klarna att VI ska få ett alldeles eget hus & att få dela detta med min sambo Micke är helt fantastiskt. Älskar dig så...

Sov så gott allihopa

Kramar från mig




4 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh vad kul för er!!!

Kram Annica

Hannis sa...

Vad roligt!
Måste vara en otrolig känsla!
Kul att gå loss i ett helt nytt hus och få sin egen prägel på.

Kram Hannis

Lotta sa...

Hej och tack för din kommentar i min blogg.
Vad spännande att få bygga ett hus, samtidigt som det är mycket slit kan jag tänka mig. Denna blogg var ny för mig men hit kommer jag gärna igen och följer erat husbygge.
Kram
Lotta

Majas skafferi sa...

Hej!Vad spännande med ett helt nytt hus och allt vad det innebär!
Tänkte passa på & fråga dig om du har några tips på mysiga affärer i Örebrotrakten?? Vi är några som tänkte ta en tur till trakterna fredag 5/12..Tyvärr visade det sig att smultrongården var stängt då :(
Hallongården känner vi redan till..
Men tips på andra mysiga ställen mottages tacksamt! /Hälsningar L