torsdag 6 augusti 2009

Old Sheffield Village

Är en ny favorit, väntar spänt på att få hem deras Cookies burk som jag precis beställt
Semestern är snart slut, har avnjutit några härliga dagar nere i Grebbestad trots dåligt väder men ack så många härliga shoppingturer
Åh vilket klimat det är där, LOVE IT!
Tack Jennie, Carl-Johan, Amalia & Yassi för en trevlig semester
Vi kommer snart igen!
Fynd, har gjorts denna semester. Ivrig på att få visa er mitt fynd som jag är mest nöjd över:
En så efterlängtad blomsterstege
Länge har jag trånat, och ett besök hos vännen Annika i Skövde slutade med en blomsterstege med hem i baksätet för endast 350:-
Det kallar jag: FYND!!!
Era besök hos mig värmer, Kramar till er allihop ♥

5 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Ja, vad kul, visst var den bra. Jag längtar också till nästa. Jag bara måste äta godis när jag tittar på Wallander, haha. Måste du också det? =)

Jag har inte hunnit med speciellt mycket. Jo lite städning, träning, jobb, ja, det vanliga helt enkelt. Men imorgon åker vi ut till Värmdö utanför stockholm, lovely!

Vad är det för klimat i Grebbestad?

Ha en fin dag, njut av semestern! Kram Madeleine

Emilias sa...

Heej!
Har du varit i Skövde alltså?! :)
Fin stad det ;)
Kram

Emilias sa...

Heej!
hem o Hobby ja, det är en bra affär det :) Mycket här hemma som är därifrån!!

Med mig är det bara bra, är äntligen lite ledig efter allt jobb i sommar...
Är allt bra med dig annars?
Kramkram

Interiörboden sa...

Hej!!

Ja, eller hur är den underbar?
Sååå fin :)
Jag kan skicka kappan till dig (har skickat mycket varor nu) :)
Jag tar 549 kr för den.

Du kan mejla din adress till:
interiorboden@hotmail.com

Så kollar jag upp vad frakten blir då också :)

Ha en jätte bra dag!!

Kram Sandra

Emilias sa...

Förstår att det är segt att börja jobba igen... men inte så långt kvar till jul ;)

Vi får tillgång till lägenheten på fredag (!!!!!!) men flyttar inte på riktigt förens i mitten av september, åååh jag längtar såå :)

Kram