tisdag 7 februari 2012

Presenter till de små!



Eftersom vi var först på plats så invigde jag och Moa presentbordet.
Det gråa paketet med vita prickar var från mig, Micke och Svante till lilla Wilma.
De andra två var från Moa till de små.
 Presentbordet fylldes på i samband med att gästerna anlände.
Lyckad dag med så många fina presenter. 
Jag och Micke är så tacksamma över alla som var med och fullbordade dagen. 
Och som hjälpte till med allt pyssel före och efter.
Och framför allt för allt det fina lilla S fick. TACK åter igen!


2 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Vad härligt att dopet blev så lyckat. Hoppas vårt blir likaså. Han är ju bara sååå söt Svante hihi.

Kram Josefin

Trivsamma förändringar sa...

Det är många som frågar om vi har något tips på doppresenter. Det står lite still i min lilla hjärna känner jag... Jag är ju bara lycklig om många kommer och vill se vår dotter döpas. Kan du inte ge tips på några presenter som ni fick som du blev glad över? =)

Kram Maria