onsdag 29 februari 2012

Dagens.


Idag kör vi randigt. Och en dag på stan.

♥

6 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Fint!. Ha en bra dag på stan. Jag ska också försöka ta mig en sväng på stan.

Kram Josefin

FruNeroLindström sa...

Ha en riktigt skön randig dag =)
Kramar

Sofi sa...

Randigt är snyggt!
Gjorde du några fina fynd på stan?:)
Kram Sofi

Emilias sa...

Fiint :) Hittade du något fint på stan?? Hittade du någon bebis-present? :)

Haha, det blev inget friande idag inte... ;) Trots hjärtat... För dig då??

Jaa, 5 maj ska bli sååå roligt :D Annika kommer med också va? Vore k
ul om Madde kunde komma med!! Ja, hur ska vi lägga upp det tro?! Det var då det var loppis med va?
Hoppas det blir lika fint väder som förra året!

Idag har jag jobbat... Och varit och kikat på den nya förskolan, så himla roligt! Blev så sugen på att få komma in i lokalerna och jobba nu nu nu, fast... de får städa undan byggdammet lite först ;) haha. Sen tog jag och Rikard en promenad...

Snart helg igen, har ni några planer?
Åh, imorgon fyller ju du år!!! :D

Kraaam

Madeleine Berglund sa...

God morgon!

Härligt Maria, ränder är bäst!!! =D

Jaså, då blir micke hemma ett tag. Då får ni bara vara tillsammans. Vad mysigt även om anledningen till att han blir hemma inte är så rolig förstås..

Jag kan fota mina örhängen och skicka till dig idag!

Jag har fått en vidrig hosta som aldrig går över. Eftersom jag inte kan träna eller dylikt har jag mycket tid hemma om kvällarna. Igår kväll tapetserade jag en skåplucka. Ikväll blir det nog något nytt pyssel att dona med.

Vad bra att det är bra med din mamma. Hälsa henne och moster. :) Går det bra med katterna också?

Kram Madde :)

Emilias sa...

Stort stort GRATTIS på din dag vännen <3

Hoppas dagen blir kanon! Blir det något firande eller tog ni allt i helgen som var?

Kraaaaam