fredag 21 oktober 2011

 


Välkommen fredag!

Även lite nytt tíll lillemans garderob blev det härom dagen.
Bland annat en tröja och ett par chinos i rött. Tok sött skulle jag vilja säga.
Jag är väldigt svag för chinos både till barn och vuxna.
Min sambo får jag inte på ett par chinos. Tyvärr.
Därför passar jag på att klä vår son i det, tills han får en egen vilja. Och mig själv.

Idag är det mycket roligt på schemat.
Jag ska hinka i mig det sista kaffet och göra oss i ordning.
Lunch med mor på Gallerian. Och lite shopping står först på tur.
Sen ska Svantes gudmor Moa hämtas vid tåget. Hela helgen ska vi mysa med henne.
Jag är tillbaka på måndag. Trevlig helg till alla!

9 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Håller med dig, rött är urgulligt på killar och chinos också. Sicken bra smak du har;=)
Ha en fin helg!

Veronica sa...

Du gör rätt i att passa på så länge de inte har en egen vilja, det får de ganska tidigt ;) chinos är jättefint, både på barn och vuxna!

Ni är välkomna över på en liten fika när vi flyttat, vill så gärna se krabaten! Kram

HOUSE of MANDY sa...

Vilka fina kläder! :)

Trevlig helg.
Kram Amanda

Emilias sa...

Sööött :) chinos är jättefint ju!

Låter som ni kommer ha en kanonhelg :) mysigt att Moa kommer! Mys nu för fullt tillsammans :)

Kramkram

Lena sa...

Fina kläder du väljer, kanske kan han inspireras av dej, när han får en egen vilja!

Ha det fint!

Lena

Unknown sa...

Gokvälls!

Men söt han blir då!!
Vad mysigt med en helg med gudmora på besök :)

Hoppas ni får det jättemysigt!
Kram på er alla!

Villa Carl Larsson sa...

Trevlig helg till dig med och SNART vill jag ses. Massa kramar Josefin

Toksnyggt till lillens garderob!

Madeleine Berglund sa...

Trevlig helg till er också!!! Mys massor med Moa. Kram kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Sååå fina kläder:)
Hoppas allt är ba med er

Kraam Susanne