torsdag 20 oktober 2011

Lite höstnytt i garderoben!

 



4 kommentarer:

Helena sa...

Hej Maria!
Å, vad roligt med nytt, jag vill också shoppa kläder men finner varken tid eller ork. Kängorna i tidigare inlägg var supersnygga, vill också ha!!!
Ha en fortsatt fin dag!
Kram Helena

Kia sa...

Behöver också lite nytt. Har beställt och kommer nog beställa lite mer.

Kram Kia

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jätteskoj att unna sig lite nytt i garderoben:)

Kram Susanne

Emilias sa...

Hej!
Vad fint du har köpt, härliga färger!
Jag var inne en sväng på HM igår och skulle köpa ett linne bara. Råkade komma därifrån med två tunikor också... Ooops! Gömmer dom för Rikard lite, hihi!

Vad lustigt det där med din trötthet... Ja kanske man sover för mycket annars. Hur sover Svante om nätterna? Får ni vara mycket vakna? Härligt att läkarbesöket gick så bra :) Duktig kille!

Har precis ätit lite efter träningen. Jisses vad hon körde med mig!! Men det var himla kul och jag är tveksam om mina ben kommer att orka bära mig imorgon ;) haha!!

R är på after work så jag roar mig själv ikväll. Blir Robinson och naturgodis :)

Helg snart, har ni några planer??
Kramkram <3