tisdag 21 december 2010

Sweet Home Tea

 
 

 En söt burk till thé & en liten påse med hemmagjord kola.
Var det som låg i påsen som jag gav till Annika.
Det slog mig när jag satt i bilen på väg dit att hon kanske inte ens dricker thé.
Men vilken tur jag hade. Hon gillade thé. Jag kunde andas ut.

Kolan gjorde min mamma & min brors tjej i lördags.
Vi hade en mysig dag med julgodis & lusse bak.
Jag tittade mest på, provsmakade & fotade.
Det var mina uppgifter.
Men det kommer ett inlägg om detta. Senare.
Men först ska jag visa er vad Annika gav till mig.
Kika in senare idag så får ni se.



12 kommentarer:

Sköna o Gröna Ting sa...

Vilken jädrans röta att Annika drack the..:)
Anäää.., den burken hade hon kunnat ha till annat i värsta fall...
Fin fina paket du skämde bort henne med och nu är jag VERKLIGEN nyfiken på vad DU fick..., visst är det väl härligt med paket!!!!

Ha en skön dag och njut av den härliga julstämningen som råder i alla hus....
Kram till dig
Marianne

Millan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Emilias sa...

Åh vilken fin burk :) vilken tur att hon drack te!!

Vi ska se Svinalängorna med Ola och Naomi Rapace. Blir fika innan så det ska bli mysigt!

Men först plugg och sen ner på stan o fixa de sista julklapparna :)
Kramkram

Ord & Känsla sa...

Underbar present att ge som liten julklapp/present! Jag är väldigt avis på kolan;)

Kram Helena

Vit dröm sa...

Vilka fina gåvor, kan tro att hon blev glad :)
Ha en super dag så kikar jag in senare för att se vad du fick...nyfiken ju...! :)
Kram Anna

MIN LYCKA ♥ sa...

Vilken mysig present! Fint i juletid med varmt the, det behövs i vårt kalla väder!

vitadrömmarobusigabarn sa...

hej vad gott med jugodis fint att ge bort i present ha en mysig dag kram Tina

Madeleine Berglund sa...

Hej fina vän!

Jaa, men du, jag kan tänka mig att det är såå fint. eller jag vet det för jag har ju sett bilder. Men det blir en annan grej i verkligheten. Häftigt!

Vilken fin burk hon fick och te är ju aldrig fel. Det är snarare helrätt! Tänk att jag börjat dricka kaffe så nu blir det inte lika mycket te för min del, haha. ;)

Jag missade Ernst igår, blev så sen hem eftersom tåget strulade. Ska se det på datorn ikväll och sen se det nya avsnittet. Dubbelavsnitt med Ernst med andra ord. Hihi. =D

Ikväll ska jag iväg och handla mat inför julen hade jag tänkt. Borde sätta mig ner och skriva en lista nu men jag drar verkligen ut på det. Skönt att man har självscanning för någon kö tänker jag då inte stå i. Nej si.

Vad händer hos dig?

Kram kram
Madde

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jättefin teburk och alltid gott med kola!!
Ska bli spännande att se vad du fick.
Stor Julkram Annelie ♥

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej
Vad fint !
Ha en fin dag och kväll!
Kram

Klipphöjden3 sa...

Vilken fin present!
Hemgjord kola, mmmmmm hur lyxigt är inte det:)
Ha en fortsatt bra dag!
Veronica

Maddes Drömhus sa...

Vad gott med hemmagjord kola! Verkligen en fin present som du gav henne:)

Varma kramar Madde