fredag 17 december 2010

Jag tackar & bockar!

 

Jag vann! Jag vann! Hannas fina julstrut som hon lottade ut.
Rent ut sagt skit kul!
Eftersom jag känt Hanna från det att jag började blogga.
Hon var en av de första som jag fick en "blogg-vänskap" med.
Jag har sagt det att om mina vägar bär mot Sundsvall någon gång.
Så är ett besök hos Hanna & hennes familj ett måste.
Bilderna har jag lånat av Hanna.

Jag tackar för alla Grattis hälsningar i förra inlägget.
Ni förgyller min dag. Ni & era underbara bloggar.
Tack för att ni finns där ute!
Med detta önskar jag er också En Trevlig Helg!

Snart nalkas det jul!



18 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Hej!

Va roligt att du kikade in hos mig och skrev en söt rad :)

Va roligt att du vann tävlingen!! Och Grattis till dina 3 år av kärlek *ler*

Ha nu en riktigt fin fredag!

vita drömmar och svarta tassar sa...

Grattis till tävlingen! Jag skulle oxå bli himla glad över den..så rätt till ditt hem....

Ha en mysig helg!!
kram wivi

Vikeskärs hem och vardag sa...

Vad mysigt det lät och föräldrarna brukar uppskatta så mycket när man bjuder dem :)


Jo jag är ledig, men ikväll är det julbord med jobbet. Mmm mitt första :)

Kram

vitadrömmarobusigabarn sa...

Grattis vilken underbar julstrut roligt att vinna så fint må så gott kram Tina

Maddes Drömhus sa...

Grattis till din fina vinst! Verkligen jättefin strut. Hoppas att du får en fin fredag med dina nära och kära.

Varma kramar Madde

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Tittar tillbaks och tackar för din komentar hos mig.

Zinkhjärtat ♥ sa...

Stort Grattis till vinsten! Den är verkligen jättefin:)
Ha en skön och mysig kväll!
Stor Kram Annelie ♥

Sköna o Gröna Ting sa...

Jasså.., det var DU din rackare som klapp den vinsten:))
Grattis grattis säger jag till dig!
Den är bara helt underbar.., förstår att du blev glader för den.

Nu skall jag passa på att kika runt lite till hos dig men innan jag går.....

Trevlig helg
Kram
Marianne

Anna Ekberg sa...

Hej!

Tack för de fina orden på min blogg :) Vilken underbar blogg du också har.

Ska kika runt lite, ses igen :)

Ha en toppenfin kväll!!
Anna

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hihi jaa hon har nog skvallrat :) Jisses vad det snöar nu. Helt ortoligt, hur mycket ska det komma?!

Hur går det med middagen? Vad blir det för något?
Kram

Vikeskärs hem och vardag sa...

Det är samma här, vår och sommar är bäst. Då är jag alltid som mest lycklig med.

Oj oj, det låter gott! Vad fyller ni dem med?
Jodå både fredag och lördag brukar vi äta något smarrigt.
Men för min del idag blir det julbord.

Emilias sa...

Grattis till vinsten, det förtjänar du!!

Tack själv vännen, för att du o din mysiga blogg finns :)

Kraam

Anonym sa...

Gud sådan härlig strut.
Alldeles underbart att få
en sån här vanlig, fantastisk
fredag.

Grattis till dig och hade
gott i stugan !

Villa Vinkelhaken sa...

Hej!
Vilken mysig blogg du har! =)

Grattis till vinsten och grattis till 3 år av kärlek! =)

Ha en bra helg!
Kram Jenny

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till vinsten!! Så kul att vinna :))

Hoppas du får en riktigt skön helg!
Kram Susanne

Hanna sa...

Vassego vassego :)
Kul att det var du som vann vännen!

Ha d fint i helgen!
Krrraaaaaaaaaaaaaam

Knatten sa...

Hej!!!
Vad kul att du hittade min blogg och vad kul att du tyckte den var charmig (undrar vad du hittade den charmen=))))

Men nu har jag ju även hittat dej så vi ses kanske igen.
Ha en skön dag. /Knatten

A House With A View sa...

Stooort grattis till den underbara vinsten!!!

Många lördagskramizar aka