fredag 12 mars 2010

Som ett barn..

Den rostiga charmen föll mig smaken
Jag & mamma slog till på varsin "krona" i rost här om dagen

Som ett barn dagen innan julafton, innan sin födelsedag & eller i väntan på lördags godis
Det har varit en lång natt, vänt & vridigt mig tusen gånger om
Legat & stirrat upp i taket, stört mig på Nenya som snarkat som en fullvuxen karl
Som ett barn som väntar på nåt spännande, sån är jag just nu
Spänd inför resan är jag abslout men det jag verkligen längtar till är besöket vi får idag
Min älskade Moa & hennes Johan är på väg hit från Göteborg för att spendera helgen här hos mig & Micke
Saknar henne & har längtat så efter min bästaste Moa
Vad denna tös betyder för mig går inte att beskriva i ord, hon har en speciell plats i mitt hjärta
Älskar denna tjej så otroligt mycket

Vänskap & kärlek gör livet värt att leva

3 kommentarer:

Linda-Villa Skrolycka sa...

Visst är det underbart med sådana vänner! De som faller under den kategori som man kallade för "bästisar" när man var mindre. Underbart!

Ha en superhärlig helg med din bästaste Moa och hennes Johan!

Kram

Hanna sa...

Vad kul att få besök av gamla vänner :)

Kronan va supersnygg ju! Vart hittade ni dom?? Kostade? Vill oxå ha :P
Har du köpt trädgårdsbänkarna än förresten?

Ja, ha det så alldeles alldeles underbart på er resa till värmen!!!
Och ha nu först en underbar helg, vännen!

Kram kraaaaaaaaaaaaam!

Emilias sa...

Åh vad härligt med sådana vänner :) Det behövs verkligen!!

Är det nu på söndag ni åker?? Gud så härligt!!

I helgen har vi inte så mycket planer, ska greja o fixa lite här hemma är det tänkt :) Sånt som behövs ibland. Och så behöver jag verkligen plugga...... suck!!

Kram på dig!