lördag 6 mars 2010

Känsla av sommar


Bilder från Grebbestad Sommaren -09
Hemma igen, en dag tidigare än planerat
Svärmor fick feber & hosta så vi pallrade oss hem redan idag
Tråkigt att hon blev sjuk men vi kände oss rätt nöjda över vårt besök iallafall
Loppisbesök, en tripp till Strömstad, färska räkor, bus & lek med Amalia
Även fast ett tjockt täcke av snö fanns den härliga känslan av sommar, sol & fiskebåtar
Det är något speciellt över västkusten!
Hoppas ni alla får en mysig lördag kväll, vi ska bege oss till videoaffären & se om Bröllopsfotografen finns tillgänglig för utlåning. Verkar vara en väldigt populär film!
Sambon verkar vara klar, måste gå!
Hej hej!

6 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Visst är det något speciellt med västkusten.. jag har alltid spenderat somrarna i Lysekil, Brastad, Munkedal och Ljungskile iom att jag har min släkt där.. och en sommar utan västkusten- är ingen sommar! =) Ha en mysig kväll!
Kram /Anna

Villa Carl Larsson sa...

Ja visst längtar man till sommaren nu!! :) Kan det tina nu så vi kan få vår och sol och värme. Kram

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Ååå men så mysigt ni verkar haft det. Tråkigt att din svärmor blev sjuk dock.
Färska räkor säger du, muuuums.
Är det lika dyrt med räkor där som här?
Ja, västkusten ser sååå vacker ut. Skulle vilja åka dit, lovely. Extra kul också såklart när man läst Läckbergs böcker. ;)

Jag har haft det bra, igår var vi på kalas, mycket trevligt. Idag ska jag pyssla i hemmet.

Hoppas ni får tag på filmen och rapportera sen om den var sevärd.
Kram Madeleine

Emilias sa...

Härliga bilder, längtar såå till sommaren!! Tråkigt att ni fick åka hem tidigare bara...

Nu är det inte långt kvar tills ni åker :) Har du börjat packa??
Kramkram

Emilias sa...

Heej!
Neej verkligen inte... usch! Jag hoppas att det bara är idag... Hur är det med dig??

Är grymt avis på er som ska åka!!! Du får sola lite åt mig med :)

I veckan händer det inte så mycket, har praktik, annars blir det som vanligt. Träning o plugg!
Vad ska ni hitta på??
Kramkram

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Helt hopplöst att få tag på bröllopsfotografen för mig i söndags. Det fick bli "flickan", det var en fin svensk film.

Ja, jag äter fisk och skaldjur. =)

Per kommer ut med en grillbok. Perfekt när vi kan grilla på torpet i sommar.

I helgen är det trädgårdsmässa i Kista som vi ska på.
Ska du på trädgårdsmässan i älvsjö i år?

Kram Madeleine