söndag 14 mars 2010

Imorgon bitti bär det av mot Kuba för mig & min kärlek

14 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Önskar er en mysig och härlig resa.Lycka till.Ha det gott njut mys och va rädda om varandra Vårkram Rita ♥

Annas skattkammare sa...

Önskar er en fantastisk resa!!
Kram /Anna

Villa Tallbacken sa...

Å så underbart! Hoppas ni får en fantastisk resa!!!!!

Kram ELin

Emilias sa...

Åh ha en underbar resa nu tjejen, det förtjäna du verkligen!! Ta hand om er!

När ni kommer hem får du berätta allt ni varit med om :)
Kramkram

Villa Carl Larsson sa...

Oj oj oj så härligt!!! Bara njut och hoppas ni får en helt underbar resa. Själv åker jag och min kärlek till Egypten i april. Som jag läntar!! Kram Josefin

Madeleine Berglund sa...

Trevlig resa, ha nu så jätte kul!
Kram Madeleine

Soltorpsgarden sa...

åh så härligt! Ha en bra härlig trevlig spännande resa! Kram

Bella sa...

Hittade hit av en slump så jag har passat på att kiak runt på din fina blogg under tiden du förhoppningsvis är på en riktigt härlig semester!

Kram BElla

Annika sa...

Grattis! Mamma Såg Annonsen i Tidningen! Stora Kramar!

Linda-Villa Skrolycka sa...

Såg att Annika skrev ngt om en annons är det möjligtvis så att ni har slagit på stort nere i Kuba? Har hjärtat ditt gått ner på knä kanske?! Nu spekulerar jag hej vilt utan att egentligen veta... Det måste du ju berätta om sen isf ;)

Saknar dina inlägg och hoppas att ni har det underbart i värmen!

Jag är helt snurrig av det här husbyggeriet jag, kalkyler hit och kalkyler dit. Ska ha möte med fiskarheden på måndag för att se om de kan ge oss ett bättre erbjudande än det vi nu har fått. Känns som att det hela tiden drar ut på tiden men nu blev kalkylen högre än vad vi hade väntat oss och då lär man faktiskt kolla runt. Undrar mitt förvirrade sinne hur mkt ni landade på i slutändan... överstegs budgeten eller gick det som ni hade tänkt?

Oj vad jag surrar :)
kram

Emilias sa...

Åh. vad kan det vara för annons :) Nu blev jag också nyfiken, hihi!
Hoppas ni har det helt underbart där borta!!
Kramkram

Annika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Madeleine Berglund sa...

Hej Maria!
Välkommen hem, vad kul att du är tillbaka. =)
Vilken häftig resa du måste gjort, tråkigt med magsjuka dock.

Nej, jag har inte läst snabba cash, det får räcka med att jag sett filmen med snygging Joel, hihi.

Det har kommit ut en ny Wallander, den var dock uthyrd i helgen när jag skulle hyra. Typsikt. Men bröllopsfotografen ska jag se dock.

Ska du lägga upp bilder från resan? Jag är ju sååå nyfiken.

Kram kram
Madeleine

Emilias sa...

Hej och välkommen hem :)
GRATTIS till förlovningen, vad roligt!!

Asch då, inge vidare med magsjuka!! Härligt att ni haft det bra i alla fall!! Nu väntar jag på bilder!!

Jo då, här hemma rullar allt på... har inte hänt så värst mycket :) Våren är ju på g i alla fall och det känns SKÖÖÖNT!!
Kram på dig!