torsdag 15 januari 2009

Prosit,host...!!!


..Prosit!!
Snart efter en hel vecka tills sängs har jag tagit mig upp till datorn...
Tack så otroligt mycket för alla "Krya på dig"-hälsningar, värmer jätte mycket!!!
Hanna med bloggen www.hannashantverk.blogspot.com har gett mig denna härlig award.
Tack gumman, jag vill givetvis ge tillbaka den till dig
sen vill jag ge den till:

www.mindrom.blogspot.com
www.vitspets.blogspot.com
www.hwitadrommar.blogspot.com
www.mitthemochjag.blogspot.com
www.villavraken.blogspot.com

Kan göra listan oändligt lång men det får räcka för denna gång...
Alla ni andra är värda denna award också även fast jag ej orka rabbla upp alla!!!
Är så glad att jag upptäckte denna bloggvärld och att jag fått så många nya vänner...
Tack för att ni finns!


4 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Grattis till utmärkelsen och Tack! Tacka Gud, jag är bättre idag :) Men det är som du säger vi har nog syndat en del hihi.
Hoppas du blir bättre bums.
Krya på dig, kramar

HWITA DRÖMMAR sa...

Tack för utmärkelsen!! Jag blir jätteglad! Skönt att du känner dig bättre nu! Kramar Maria

Vit Spets sa...

Hej!
Grattis till awarden & hjärtligt tack att DU sänder den vidare till mig - blir super glad!

Här hemma har man & son insjuknat, vi tjejer är pigga än...

Önskar dig en härlig helg
//Siv

VILLA VRÅKEN sa...

Hej! Tack så mycket för utmärkelsen!Roligt att jag fick den! Krya på dej nu och lycka till med grunden! KRAM KRAM