tisdag 10 april 2012

Gråa toner


Här sitter vi väldigt ofta. För att titta på tv. Eller bara för att umgås. Helt enkelt.
Gärna med fötterna upplagda på fotpallen. Samtidigt som vi eldar i kaminen.
Den ena fåtöljen är hundens. Som ni kanske ser?!
Gråa toner. Och detaljer i vårt vardagsrum. På nedervåningen.

Liten har lagt sig för natten. Mannen är iväg och köper snus. Hunden fick följa med.
Jag landade i soffan med datorn precis. Ska ta mig en sväng om in till er har jag tänkt. 

Kram 
&
Godnatt


10 kommentarer:

Sofi sa...

Så fint Maria!

Jag har precis lämnat en andra kommentar i ditt förra inlägg;)

Kram på dig!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Så fint SÅ!!!!! Fina färger alltihopa! Dom går ju hem hos mig om man säger så! Kram!

Emilias sa...

Hej vännen!
Ni verkar bo så himla fint!! Jag måste få komma och hälsa på någongång :)

Ja, en jul i värmen ska bli väääldigt skönt! Vi åker den 21 dec och kommer hem den 5 jan. LÄNGTAR!!

Vad skönt med en lugn påskhelg! Det behöver man ibland, lugna helger.

Tittade på Morgan och co igår, jisses säger jag bara.. Pinsamt att kolla på ju ;) haha!!

Hoppas ni haft en skön tisdagskväll!! Vilken härlig bild i inlägget nedan förresten, det lyser kärlek om den.

KRAM

Trivsamma förändringar sa...

Grått är så jäkla fint i inredning! Jsg blir mer och mer förtjust i de gråa tonerna. Även den vita färgen vi målar med här hemma går i grått, jag älskar´t!

Klart vovven ska ha en egen fåtölj!

Vad hittar ni på dessa gråa regniga dagarna? Får verkligen hoppas att solen och det härliga promenadvädret kommer tillbaka snart!

Kram Maria

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Vilket härligt, ljust vardagsrum.

Hoppas ni haft en skön påsk :)

Kram Caroline

Unknown sa...

Så härlig utsikt ni ser ut o ha från vardagsrummet,jättemysigt!

Ska bli skoj o träffas i maj!

Ha det gott!
Kram Johanna

Kia sa...

Zigge får inte ligga i soffan men han försöker emellanåt. : )
Vi har bara en 3,5 soffa och skulle han ligga där så skulle vi få sitta på golvet!

Ha en toppen dag!
Kram Kia

mina finaste. sa...

Vilken fin utsikt ni har från vardagsrummet. Skönt att inte som vi ha grannarna så tätt inpå. Kram

vitapusselbitar by me sa...

Jätte fint!
Snyggt med det mörka som möter det vita:)
Stor kram från Elle

FruNeroLindström sa...

Mysigt ni har det, och vilken vacker utsikt utanför fönstret med.
Ha en skön torsdag, kram