onsdag 4 mars 2009

Utmaning!

Har blivit utmanad av Mrs Krumelur. Roligt, roligt...!
Jag ska nämligen berätta 7 sanningar om mig själv
Hm...?? *funderar*
Ok då kör vi....
7 sanningar om Maria:
  1. Jag är fruktansvärt orm rädd.
  2. Är även rätt så höjd rädd. Stegar är inget för mig...
  3. Alltid, alltid nagellack på mig
  4. Gråter väldigt lätt, senast när Darin sjöng "Se på mig" på Melodifestivalen
  5. Är utbildad till frisör men hamna på soptippen :)
  6. Gillar brieost & vindruvor
  7. Är inte klok säger en del, men I like it. Krävs att vara lite knäpp för att stå ut med livet!!

Rolig utmaning men ack så svårt att komma på 7 saker eller så är det bara jag som har stopp i huvudet just nu!!??

Återkommer ikväll med bilder från huset!

Love!!

4 kommentarer:

Livet på Marbogården sa...

Skall bli roligt och se hur det blir med bygget! Tar säkert mycket tid vi håller sj på så vet hur det är :)

Hanna sa...

Hehe, blir till o bättra på nagellacket lite oftare när ni har hus & trädgård o ta hand om sen :P

Love brie, druvor & TUC-kex :D

Ja, det blir inga resor till Öret nuförtiden.. så bökigt o åka tåg dit oxå... maken e inte speciellt intresserad av o hälsa på brorsans ex :)
Hade varit kul o ta'tt en fika :P

Kul o se bilderna sen!!
Kramiz

Lallis - liv och leverne sa...

vilken härlig läsning:)
Kram Lallis

Emilias sa...

Att inte vara riktigt klok känner jag igen mig i, då kan vi vara två ;) hihi! Ja visst är det svårt att komma på så många saker om sig själv... konstigt egentligen ;) har inte gjort just denna utmaningen, men liknande... Mmmm mums med brie och druvor!!
Kramar!!