måndag 5 januari 2009

Tävling hos Siv


Gå in hos http://www.vitspets.blogspot.com/ & tävla.....

4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Hihi!

Jasså vi är konkurenetr!

De är så fina de där påsarna.

Kram Maud

Anonym sa...

härlig tävling :) tack för tipset :)

stor kram sara

Madeleine Berglund sa...

Hej Maria! Hur mår ni? bättre hoppas jag.. Jag har fått min aptit tillbaka, sing halleluja! Jag kan verkligen hålla med dig om att det är tröttsamt med lägenhet.. Hus, det ska vara hus!! Jag drömmer så om hus, nästan varje dag faktiskt.Det är premiär på nya Wallander snart, ska du se den? Jag tänkte gå på den i helgen.. Späääännande, whiiii!!! Har du läst ut "Sjöjungfrun" än? Visst är det ett spännande slut? Kram Madeleine

HWITA DRÖMMAR sa...

Hej! Tack för din kommentar hos mig! Ska visa bilder på stolen när den är färdigmålad och fått ny klädsel. Vilket fantastiskt vackert hus! Massor av plats för nya fynd:) Kram Maria