tisdag 2 december 2008

Kandelaber-feber i mörkret...


..Då och då i livet finner man sina livs fynd!

Idag gjorde jag ett sådant fynd kan man säga.
Jag har alltid haft en för kärlek till kandelabrar, idag fynda jag 2 st i gammeldags silver för mindre än 500:-
En stor golv kandelaber & en i en lite mindre storlek.
Riktigt nöjd med dagens shopping!


Morgonen började med möte med elektrikern ute vid tomten. Sen har leveranserna lösit av varann hela dagen.
Isolering, panna, dörrar & fönster finns nu även på plats.
Nu börjar det mesta ha kommit på plats, nu är det bara snickarna som saknas =)
Torsdag anländer Vesa & co och startar bygget.
Ska hem & elda i mina kandelabrar sen tänkte jag!
Hörs!
Kramar Maria

4 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Snygg kalendelaber :) När har ni tänkt att ha huset klart?
Kram

Lösvirkesbyggarna sa...

Visst är vi länsbor! :D
Vi har varit försiktiga med att tala om var vi finns däremot, bland annat för att slippa oönskat besök på byggplatsen. Ibland har man ju många värdefulla saker ståendes där utan bästa förvaringsmöjligheter. Det är svårt att låsa en presenning ;)

Jag har varit på PK-design ett ANTAL gånger, men jag visste inte att de hade rea nu. Tack för tipset!
Kram Anna

Lösvirkesbyggarna sa...

Jo just det, första spadtaget tog vi den 23 april i år och går allt som vi önskar så kommer inflytt att bli vid samma tid nästa år. :)

Madeleine Berglund sa...

Hej hopp! Så var det torsdag och du ska få något av mig, kika in på min blogg vetja! Kram Madeleine