tisdag 25 november 2008

Award


..Vad glad man blir när man kommer till jobbet så här på morgonen lite trött och frusen och går in på sin blogg och ser att man har fått ett award. Kan en morgon starta bättre än så här?

Tack så jätte mycket Annika
www.mindrom.blogspot.com.
Jätte roligt att du gav mig den, du har ju nästan varit med sen jag startade min blogg. Lite roligt! Hoppas du kommer läsa den länge till :)
Ger förstås tillbaka awarden, en av mina dags sysslor är just att kolla om du skrivit nåt roligt på bloggen din.
Kram på dig!

1 kommentar:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hihi det var så lite, jag tyckte du var värd den för det är alltid lika kul och spännande att läsa din blogg. Jodå bullarna blev jättegoda. Jag ska snart iväg till jobbet, måste vara där lite tidigare för jag antar att kunderna dragit in grus så fram med dammsugarn :) Annars ska jag bara lägga golv ikväll, så vi blir klara idag. Vad blir det för dig då?
Kram och ha en bra dag, vi hörs :)