onsdag 21 september 2011

Värmande ord från en rar tjej...


- Söta Maria som jag träffat i verkliga livet. Vi sökte inspiration i deras nybygge då vi själva var i nybyggartankar. Underbart hus, underbar blogg och superfin tjej som väntar en liten bebis alldeles snart. Spännande! Hoppas vi ses snart Maria. Jag tror du fått denna award även innan men jag vill ge den till dig ändå.

Jag har fått awarden innan men jag tackar så hjärtligt. Det värmer gott i mitt hjärta!
Kika in hos Josefin, och hennes blogg  Villa Carl Larsson.

♥

8 kommentarer:

Helena sa...

Hej Maria!
Vilka fina ord från Josefin!
Hoppas du får en fin dag!
Kram Helena

Emilias sa...

Du gör helt rätt i att bara ta det lugnt :) Snart blir det ju liv i huset!! Visst är dom bra Maria Wern filmerna?? Vi såg den senaste häromdagen...

Ja det är sorgligt med begravning men ska ändå bli roligt att träffa lite släktingar. Åker hem på lördag förmiddag tänkte jag... Vill egentligen inte vara borta så länge men får bli så ändå. När jag ändå är iväg. Rikard stannar tyvärr hemma :( han hade inte möjlighet att ta ledig från jobbet...

Har du några planer för lördag? :) kanske kanske, om jag känner att tiden finns, så kan jag kika förbi och säga hej? :)

Kramkramkram

annashusidingtuna sa...

Hej!
Grattis till din award!
Kram Anna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Grattis va kul:)

Ha en fin onsdag
Kraam Susanne

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hallå tjejen, hur är läget med dig?
Hur är det med värken?

Jag har fått veta att Gunilla ska ha en liten till :) Så himla roligt...
Själv får jag vänta lite till.
Stor kraaam

Unknown sa...

Grattis till awarden!
Fina ord!

Jodå...jag hängde med i don förklaring!
Måste ju vara mysigt att ja varann nära...fast det är ju på 2 sätt.
Blir väl spring hos er snart:-)

Själv har vi svärföräldrarna nästgårds. Perfekt!
Ungarna åker fyrhjuling VS trehjuling dit själv. Så Janne har oftast något barn i lagårn.
Däremot är det skönt att bo 200 m från just stående när man har småbarn. Behöver ju inte ha traktorer och alla maskiner upp i trädgården.

Åh vad spännande med förvärkar!
Snart så!!!:-)

Kramkram sålänge!

Hanna sa...

Ha en fin helg.
Kram
Hanna

Villa Carl Larsson sa...

Kram till dig Maria. Värmande ord som du förtjänar.

Nu ska jag underhålla lill krabaten som faktiskt börjar bli stor :)