måndag 11 juli 2011

Jag har blivit faster!


(Bild lånad från internet)

Välkommen lilla Wilma!

15 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Grattis :) Har du sett henne än?
Hur var helgen i Götet?
Kramar

Vikeskärs hem och vardag sa...

Vad härligt! Aldrig fel med sådana helger.

Jag har mest lallat runt här hemma, är liksom sjukligt trött, någonting som inte stämmer och problem med magen. Vet inte om jag fått magkatarr. Så soffan har varit en bra vän.
Men har ju varit bra väder så suttit ute och fikar har jag gjort.
Nu längtar jag efter ledighet.

Jobbar du idag?
Kram

Lottas Fotografi sa...

Grattis faster Maria!!!

Kram Lotta

Vikeskärs hem och vardag sa...

Tack för tipset, det ska jag testa bums.

Åååå hälsa Ullared från mig :D Fast vi åker nog dit om 2 veckor en sväng. Får se vad kassan tillåter.

Vad står högst på listan att köpa då?

Jodå dags för jobb alldeles snart.

Du får ha en fin dag, Kramar

Lottas Fotografi sa...

Japp, har varit på Näsets loppis. Köpte några böcker där.
Åkte vägen över Almbro mot Kvarntorpsrondellen sedan vidare mot Lännäs fram till 52:ans loppis. Där vände jag och åkte hem.

Kram Lotta

Emilias sa...

Grattis fastern :) tänk vad kul för de små kusinerna sen, att vara så jämngamla, perfekt ju!

Härligt att du hade en bra helg! Inte många dagar kvar nu du, till semestern!! :D

Vi ska äta lunch hos min farmor idag o sen träffa min kusin o mitt lilla kusinbarn :) vad händer hos dig?

KRAM

Emilias sa...

Förstår att du räknar ner :) har du fyra veckor?

Åh, ska ni göra ultraljud eller bara kontroll?

Så kul med en iphone, jag älskar min!!! Men bloggar dock inte så mycket från den men det går alldeles utmärkt att göra det!

Nu ska vi äta frukost nr 2 efter löpturen :)
När åker ni till Varberg?
Kramar

Fairytale sa...

Gratulerar!! Hoppas du hade en skön helg i Göteborg.
Kram

Cajsas Faster sa...

Grattis från en annan faster!!

Unknown sa...

Grattis! Vad roligt. :)
Kram Maria

Trivsamma förändringar sa...

Grattis, va underbart!

Vad kul att det inte kommer skilja mer än 3 månader på kusinerna sen när din bebis är ute!

Hoppas allt är bra med dig o magen!

Kram Maria

tre nyanser av vitt sa...

Grattis! Här fick vi tillskott i familjen den 14 juni, en liten prins Filip. Min mans bror var det som fixade att släkten växte eller egentligen var det ju hans fru som gjorde värsta jobbet hi hi.
Kram Marie

Hanna sa...

Grattis!"
kram

Hanna

Vikeskärs hem och vardag sa...

Ja men Gekås har massor av sängkläder där, har jag för mig :) Har varit inne på den avdelningen bara för att kika vad det finns för fint :)

Haha nu är jag hemma igen, mycket skön dag :D
Jo det tycker jag att vi gör, kanske en helg eller en av semesterveckorna kanske skulle passa.

Nu ska jag griljera kyckling....

Kramar

Unknown sa...

Grattis!! Vad roligt att de kommer vara två som blir lika gamla och kan växa upp ihop!

Stooora kramar!