torsdag 17 mars 2011

Stella pysslar med pärlor!

En liten present ifrån en liten tjej!


10 kommentarer:

Emilias sa...

Godmorgon!
Åh vilken fint armband, gjort med kärlek antar jag :)

Hur är det idag?
Kramar

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jaa snart helg :) Idag kommer Peter hem.

Du måntro att jag har haft svårt att hålla mig om inbjudan. Varit på väg att försäga mig hundra ggr :)

Hoppas ni kan komma!
Kram

Vikeskärs hem och vardag sa...

Ja det är lite segt fast lite skönt på samma gång.

Ååå jag hoppas ni gör det, vore så kul. Men ni har ju lite tid at fundera och känna efter med du vet vad :)

Jaa Madde är bjuden :) Hon kommer också.

Kram

Emilias sa...

Jag mår bra jag med :) Sovit gott i natt o känner mig utvilad!

Vad mysigt med fika :)
Har nu fint väder idag?
Kramar

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jo vi har pratat lite och vi pratade lite boenden och hon skulle höra med sin C också ifall han skulle med.

Faaan det är ju den helgen :( Men vi kanske kan hålla det öppet då det kanske går på fredagen? Annars kommer jag gärna in snart och går lite på blomsterlandet och Marieberg :)
Kram

Vikeskärs hem och vardag sa...

Toppen det vore skoj! Jag behöver en del saker inne på clas ohlson och ikea med så det passar ju perfekt.

Jaa det ska bli så kul att se allas fina kläder med hihi. Jag hoppas på bra väder.

Vad blir det idag då?
Kram

Vikeskärs hem och vardag sa...

Yes, jag jobbar om det fungerar som det ska varannan helg. Ska kika lite.

Fika, mums! Aldrig fel att tjöta lite.

Jag ska försöka ta mig i kragen idag och fixa med lite innan eftermiddagsjobb. Brukar fastna och inte göra något hihi.

Kramen

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jaa det är lite segt, gillar egentligen att komma hem tidigare. Men jag hinner dammsuga iaf :)

jag ska så i helgen, blir flitiga lisa blandfärg. Har för mig att dem är tacksamma att så.
Du då?

Haha det var ju svinkallt igår. Gissar på att Nenya sket i det och busade runt ändå? :)
Har ni någon snö kvar? Ska tydligen snöa mer imorgon :(

Erika i Villa Lilja sa...

Oh, såna presenter går rätt in i hjärtat.
Jag har utmanat dig, kika in på min blogg och se =)
Kram Erika i Villa Lilja

Vikeskärs hem och vardag sa...

Det var ju inte hennes "riktiga" vän. Hon saknar honom säkert massor, det är ju inte som förr.
Jag kan fortfarande komma på mig själv med att nästan säga till pappa "hälsa Rocky" eller hur har Rocky det. Usch, hjärnan har inte riktigt fattat än. Så vill man gosa in sig, men man kommer ihåg som det var igår man gjorde det.

Vilket fusk, här är ingen tendens till att se gräs. Gatorna är fria dock. Nu blir det vårskor på, orkar inte ha stövlar mer nu.

Vad är det för sticklingar?

Kramen