fredag 25 februari 2011

Lite information om bloggerskan!


Jag gillar att skriva. Gärna små listor på saker och ting.
Därför fastnade jag i ett inlägg på en blogg förut idag.
Jag kopierade detta från denna blogg för att skriva mina favoriter.
 En liten lista på onödig information om mig! Till er att läsa! Varsågoda!


SKOR: Kängor och stövletter från Nilsons
SNEAKERS: Converse
JEANS: Allt från Levi´s till Lindex
T-SHIRT: Hm, Ginatricot, MQ m.fl.
UNDERKLÄDER: Triumph
VÄSKA: Just nu en från Hm´s vårkollektion

PLÅNBOK: Svart i skinn från Åhlens

SOLGLASÖGON: Har några stycken. Drömmen är ett par pilotbrillor från Rayban

KLOCKA: Certina
SMYCKEN: Förlovningsring och vita pärlörhängen
TV: Panasonic
MOBILTELEFON: Nokia
DATOR: Sony Vaio
SMINK: Maxfactor & Dior
ANSIKTSKRÄM: Håller just nu på att testa mig fram till någonting bra.

LOTION: Från Body shop
DEODERANT: Rexona 24h
TANDKRÄM: Pepsodent
SCHAMPO/BALSAM: Dove Repair
TVÅL: Barnängen
PARFYM: Victoria Beckham´s parfym

MINERALVATTEN: Helst Ramlösa naturell, men Granatäpple är rätt gott också.
VIN: Lindemann
DRINK: Strawberry diquari
BRÖD: Helst färska ostfrallor!
MAT: Tacos
GLASS: Mjukglass med karamellströssel
GODIS: Surt!
SÄNG: Från Mio
LAKAN: Nybäddat är härligt!
FRISÖRSALONG: Atlje Hårverket
DAGSTIDNING: Nerikes Allehanda
MAGASIN: Lantliv

23 kommentarer:

Marina sa...

Jaha, lite kul att få veta mer om personen bakom.

Får jag rekommendera ett gott vin kanske? Some zin heter ett rött vin som vi är helt frälsta i här.

Triumphunderkläder brukar vara snygga men är de inte dyra?

Ha en mysig fredagskväll! Kram!

Fairytale sa...

Haha, vilken kul grej. Kul att få veta lite mer om dig.
Önskar dig en riktigt mysig helg!
Kramiz

Edtiaflicka sa...

Alltid kul att veta lite onödigt! :)
ha en skön helg!

Kram Ida

Vita små hjärtan sa...

Kul läsning!
Aha....då handlar du hos mig!!!!! :)
Kram o trevlig helg!
Kram Agnetha

Levis o Vilda sa...

Kul och få veta mer om dig!

Önskar dig en bra helg!

Kram Mia

Mitt Lantliv sa...

Roligt med lite info om dig :)

Trevlig helg!

Kram Sophie

Emilias sa...

Hej!
Helg, åh så skönt :)

Vi har det bra :) har varit i Malmö o badat o ätit lunch hos vår gammelfaster, har varit en riktigt mysig dag!!

Knorren var kul :) riktigt underhållande!

Hoppas ni får en härlig helg nu med kalas o allt :)
Stor kram

Anna sa...

Hej

Kul grej!!

Jag kopierade den rakt av, hoppas det var ok!!

Trevlig helg!!

Anna

tre nyanser av vitt sa...

Härligt att veta lite mer om dig!
Ha de bra
Kram Marie

Hanna sa...

Roligt att få veta lite om bloggerskan.
Ha en fortsatt fin helg.
Kram
Hanna

Ida sa...

Kul att du kommenterade hos mig så jag hittade hit :)
Jag gillar också listor, skall nog ta och kopiera för att göra min egen...
Ha en fortsatt skön lördag!
Kramar Ida

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Haha, va roligt! :)

Kram på dig!

Claras hem på byvägen sa...

Vilken rolig lista=).
Hoppas du har en jättehärlig helg...

Tack snälla du för awarden, jag blev såå glad!

Kram Clara

Kia sa...

Hej!
Är bara inne en snabbis för att önska trevlig helg och tala om att jag lever.: )
Nu ska jag ut och åka i spåret för att inte stelna till efter gårdagen.

Kram Kia

A House With A View sa...

Åh vad roligt att få läsa lite om dig!!!

Ha en fin söndag!

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

Bella sa...

Kul att få veta lite mer om dig!!

Hoppas du får en skön söndag

Kramar Bella

skogslunden sa...

Kul!
Kan känna igen mig i det mesta också, förutom det där med surt godis:) Choklad ska de´va!
Kram Jennie

tre nyanser av vitt sa...

Hej! En liten fråga...har sett att du och andra bloggare har sin blogglista där man kan se med timmar/dagar när de är uppdaterade...hur får man så? Har suttit och letat efter någon inställning men inte hittat något...
Kram Marie

Anonym sa...

Hej vännen!
Trevlig att du delar med dig av dig själv:).

Må så gott!
Kram Maria

Nilla Q sa...

Åh, så där tycker jag är kul! Alltid kul att veta mer om bloggvännerna!

Ha en skön söndagskväll!

kram pernilla

Agnetha sa...

Mysigt med lite info. Finns en del likheter, bytte nyss vin till Black granit, den var inte heller fel.
Ha de nu gott!
Kram Agnetha

TIDSOPTIMISTEN sa...

jag är också listgalen ;) så jag kanske lånar din i ett inlägg sen.
Kul att läsa lite mer om dig.

Kram F

Millan sa...

Kul lista, den kanske jag snor sen!!!
Kram!