söndag 12 september 2010

Bloggträff 2010

Mannekänga lite i butiken Noa Noa

På tunnelbanan

Bloggerskan Madeleine fotar

Underbart grönsaksbord!

Rosendals trädgård

Mitt hem & jag

Mer växter!

Små krydd pinnar

Madeleine

Fika på Rosendals trädgård

Grekisk sallad
Mycket babbel mellan bloggarna!

Mycket skratt!

Dagen går mot sitt slut!

En liten vitamin kick på bussen hem fick det bli för en trött men glad Maria

Min dag i huvudstaden med den härliga & go tjejen Madeleine.
Inredningsbutiker, fika, god mat & Rosendals trädgård.
En toppen dag rent ut sagt!
Tusen tack, Madeleine för denna dag.
Jag är evigt tacksam för att ha fått träffa en så go tjej som dig!
Vänskap & kärlek är lycka för mig

8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj när man träffar nya vänner och detpå funkar.Vad fina bilder du bjuder på!!!!!Kan tänka mej att ni hade en toppen dag vad härligt♥Ha en skön söndag kram Rita ♥

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jaaa ni är jättevälkomna :) Säg bara till någelunda i tid. Ser att ni har haft det bra.
Jag funderade med på att åka till Madeleine men då kan ju du kanske följa med igen? Tänkte kanske få in det i nov/dec.
Annars är det ok, jag bävar lite inför jobb hur det ska gå. Men jag får bita ihop ett tag till.
Kram

Villa Carl Larsson sa...

Vad roligt ni verkar ha haft det. Och så delar ni ju samma intressen. Toppen! I huvudstaden finns det ju dessutom så mycket fint. Nästan så att man blir knäpp hehe.

Kram kram från mig

Emilias sa...

Åh vad härligt ni ser ut att ha haft det :)

Super fin header du skaffat dig :) Me like!!

Kram tjejen!

Sara sa...

Ååh vilken härlig dag ni verkar haft.

Ha en underbar fortsättning på veckan.

Kram/Sara

Villa Vinkelhaken sa...

Hej!
Vilka fina bilder du bjuder på!
Det låter som ni haft en bra dag!

Ha en bra måndag!
Kram Jenny

Madeleine Berglund sa...

Taaack för en underbar lördag, det var så himla kul! Du är helt fantastisk!!! =)

Jag vill jätte gärna hälsa på hos dig snart.
Vet du? Nu skickade jag en vänförfrågan till K med det långa håret på facebook, hahaha. =) Ja, jag är nog lite knasig. ;)

Utförsäljning låter mycket intressant. Köpte du något?
Kram kram
Madde

Villa Carl Larsson sa...

Hej Maria! Så fort jag vet vilken husleverantör samt planlösning vi kommer ha kommer jag maila dig direkt :) Kanske jag lägger ut det på bloggen också så småningom. Det börjar närma sig.

SOM jag längtar!!! Hoppas du har det bra. Hälsa Micke. Kramar Josefin