torsdag 18 februari 2010

Skyddsänglar


♥♥♥

Hundarna ligger på var sitt håll i rummet, de är lugna & njuter av hundbenen jag gett dom
Jag sitter med en kaffe kopp i handen framför datorn, men mina tankar är någon annanstans.
Gårdagen som skulle ha blivit så bra.

Gick en promenad med grannen Ann-Sofie & hennes fina Stella & avslutade med en kopp kaffe & lite prat.
Tack tjejer för en trevlig eftermiddag!

Resten av dagen satt mina nära & kära med sina telefoner i handen, väntades på att få höra mer av som skett.
Fulla av oro & förtvivlan.
Mina tankar är i Finland.
Jag känner mig rätt låg, läkarna trodde först att det var hjärnblödning men nu är det konstaterat att min farbror blivit avgasförgiftad. I sin lastbil, medans han sov. En känsla av chock har funnits inom oss sen igår.
Jag hoppas på att det finns skyddsänglar, & att detta går över smärtfritt utan några men!
Bloggande för ligga på is i några dagar, ni förstår säkert varför!
Min sista tanke går till min faster som sitter på Arlanda just nu & väntar på det plan som ska ta henne till hennes man
Det skrämmer mig något grymt mycket när jag tänker på hur skört livet är!
Kaffet i koppen har visst kallnat, men det gör inget.
Jag var nog inte så kaffe sugen..

♥♥♥

4 kommentarer:

Emilias sa...

Men då... :( förstår att du är omskakad!!! Tänker på er vännen o håller mina tummar för att det kommer att gå bra!

Gör bara saker du må bra av just nu, ta hand om dig själv o tänk inte på så mycket måsten och krav. Viktigaste är att du mår bättre ju!!

Klokt o ta semester ett tag till efter resan, det tar ett tag o komma i fas igen. Själv är jag såå dåsig, cyklade o handla precis, kändes som jag sprungit ett maratonlopp typ :P o skolan ja, har lite o ta igen eftersom jag missat en del... men men, bara o bita ihop o tänka på att det var värt två veckor i thailand :)

STOR STYRKEKRAM till dig!!

Linda-Villa Skrolycka sa...

Oj Maria, fy så hemskt! Hoppas att farbror din snart mår bättre och klarar sig bra. Jag tror på skyddsänglar och hoppas att de vakar över honom!

STOR KRAM!

Hanna sa...

Vad hemskt...
Det finns skyddsänglar! Jag vet ;)
Håller tummarna för din farbror, hoppas allt går bra.

Ta hand om dig, vännen!
Varma kramar!!

Madeleine Berglund sa...

Mina tankar finns hos dig. Det ordnar sig!
STOR kram Madeleine