söndag 19 juli 2009

Sockerlåda



Medans regnet öser ner så håller jag mig inne & grejar & donar lite
Hängt in lite kläder i garderoben & pyntar lite där jag känner för´t
En perfekt bloggar dag
Tack för tipsen om spegeln, ska sätta mig här framför datorn & leta när lusten faller på
Farstukvisten är en av de saker jag är mest nöjd med hitills, mysig känsla över den

Har en vis kärlek för Sockerlådor, dessa gamla vackra lådor som är så charmiga.. Uppe i stora hallen pryder en av mina favorit lådor ett av hörnen tillsammans med en gammal spegel som jag målat om för många år sen.. En Mårbacka var givet i den lille lådan

Fler sockerlådor blir det i mitt hus framöver :)

Lite mat i magen behövs nu, nästa ämne som står på blogg schemat i veckan som kommer är visning av badrummen

Sköt om er <3

7 kommentarer:

Emilias sa...

Heej!
Regnar det hos er också alltså?! TRÅK!!

Ni har det såå fint!! Gissar att ni börjar komma iordning mer o mer nu?! :)
Snart är det dags för oss att flytta!!!
Kram Emilia

Helena sa...

Håller med, sockerlådor är verkligen supercharmigt! Kram Helena

Floralis sa...

Halloj!
Det börjar se riktigt hemtrevligt ut! : ))
Idag har då vi haft strålande sol och härliga varmgrader. Var med ungarna på stranden hela dagen så nu sitter jag här och fryser... Solfrossa månne? : )
Sockerlådor är fina. Jag har fyndat några när jag var ner till min syster i Ångermanland. En har jag för att dölja tråkiga CD-skivor. Perfekt!
Ha det gott!
/Anneli

Vikeskärs hem och vardag sa...

Sockerlådor är alltid fina. Jag har en precis likadan :)
Hoppas semestern är bra.
Kram

Anki sa...

Finfint vännen!
Älskar gamla lådor...alla gamla lådor är fina...men det är nåt speciellt med sockerlådor!
Pysslar oxå lite i regnet...finns inte mycket annat att göra!

Goa kramen!

Madeleine Berglund sa...

Ni har det så fint, du är så duktig på att inreda tycker jag!! Ska bli spännande att få se badrummet. Jag håller med dig, det ser jätte mysigt ut vid entren.

Men visst sover ni i huset nu? Trivs voven också bra?
Kram Madeleine

Livet på Marbogården sa...

Vad fint ni får det:) Man har tröttnat helt på regnet nu...