söndag 15 september 2013

Att ha vänner...


...som skämmer bort en är väl en enorm lycka.


8 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Det är det verkligen!!!!
Kram på dig!
//Anna

Sofi sa...

Det håller jag med om fina!
Stor kram till dig min vän!

Hörs o ses snart!

Kram på dig

FruNeroLindström sa...

Ja, det är det.
Hoppas det går bra för ditt brorsbarn, tänker på er. Kram

Hanna sa...

vilken vacker bild.
Ha en bra dag!
Kram
Hanna

Vikeskärs hem och ting sa...

Fiint :)
Jag kommer tyvärr inte med på bloggträffen :( Fortsatt sjukskriven så vågar inte riktigt åka.
Ha en fin dag, kram

Villa Ell sa...

Visst är det :-)
Hoppas lillemannen mår bättre <3

Villa Ell sa...

Kram skulle jag få med också
Så kram på
Dig
Sandra

Sallys hus sa...

Men hallå där!
Det var lääänge sedan jag kikade in till dig... måste länka så jag kommer ihåg.
Så mysiga bilder du visar från Öland och jadu.. sina vänner ska man verkligen vara glad över ..;)
Han är så söt din lilla liten och hu så hemskt med tänderna..stackarn!!
Tänk vad kul att vi ska ses nästa lördag..;)
Kram Katarina