söndag 10 februari 2013

Bloggträff Del I





Efter en stadig frukost på Java var vi mätta och belåtna. Jag och tjejerna.
Det vart en tidigt lördag morgon för oss alla. Speciellt för Skövde-töserna som kom med tåget.
Men som sagt efter en stadig frukost och lite kaffe så hade vi piggnat till allihop.
Redo för lite shopping. På Smultrongården.
Jag kanske inte behöver nämna att vi var där ett bra tag. Rättare sagt i flera timmar.
Jag tror inte att man kan titta sig mätt i denna butik. 

När vi lämnade Smultrongården snöa det för fullt och vi fortsatte att tjattra. 
Diskuterade det mesta mellan himmel och jord. I bilen. På väg hem till Sofi.

Jag är lyckligt lottad. För jag har träffat världens goaste tjejer.


13 kommentarer:

Sofi sa...

Hej fina!

Är också väldigt lycklig över att jag träffat dig, fina du!:)
Tack för en underbar dag!
Känner mig så glad när vi ses allihopa:)

Vi får boka in en träff snart, ska ju bjuda dig på en fika på stan:)
Sen ska vi ju försöka få till en träff med männen också men det är ju inte det lättaste;)

Den här veckan ska jag hålla mig ifrån att bli sjuk, går ju influensa på jobbet både bland barn och personal. Förhoppningsvis är det samma skit som jag hade för några veckor sedan, då är jag nog immun:)
En fika med en förre detta kollega har jag inbokad också:)

Vad händer för er i veckan?

Stor kram på dig vännen!

Villa Ell sa...

Vilken härlig helg du har haft, först en date med mannen, och sen en härlig dag med tjejerna...

ha en fin start på veckan
Kram Sandra

Jennys gömma sa...

Ser ut som en väldans mysig butik! :)
Önskar dig en bra ny vecka!
Kram Jenny

Villa Carl Larsson sa...

Så otroligt fina bilder, Maria. Du kan det där du. Tur min kamera hämtade sig efter inledande bekymmer. Fotokurs och så inte lärt sig någonting haha. Super helg verkligen. Synd att tiden går så fort bara.
Jag ska försöka få till ett blogginlägg jag med snart. Måste ju visa hur bra vi hade det :) Fina du!!
Massa kramar Josefin

dianasdrömmar sa...

Kul med bloggträff :) har träffat flera av mina bloggvänner irl kram Diana

Linda sa...

Vad roligt att träffas när man läser om varandras liv dagligen. Själv ser jag fram emot den stora bloggdagen i Stockholm den 4 maj. Hoppas nu bara att jag lyckas norpa åt mig en biljett när de släpps på söndag. :)

Kram Linda

FruNeroLindström sa...

Åh, låter som en helt underbar dag.
Och jag gissar att de var några av dessa tjejer som tipsade dig om instagram kanske ;)

Hoppas allt är bra med er annars.
Och att ni går en härlig ny vecka till mötes. Kram Malin

Norra Byvägen sa...

Så mysigt :)

Home2tiny sa...

Superkul med bloggträff o Smultrongården, vilken mysig affär. Ha det bäst. Kramisar Tina

Frederica sa...

Läst om er härliga dag, ni verkar ha haft det toppen mysigt ;)

Fina bilder du bjuder på!
Rif ♥

Kram

Lallbacken sa...

Hej Maria. Vad mysigt det låter. Den där butiken ska jag kolla in mera (på nätet). Vilken söt unge ;)
/mia

Emilias sa...

Och jag är lycklig lottad som träffat dig!!

Du är så himla duktig på att fota vännen :) Underbara bilder!

Hade ni en skön söndag igår??
Vad händer i veckan?
KRAM

Villa Carl Larsson sa...

Inget blogginlägg för min del ännu. E sjuk hela veckan och jag har själv blivit genomförkyld nu IGEN. Inget vidare. Hoppas det inte blir så långvarigt för er. Enda fördelen när de små är sjuka är att man får hålla om dem lite extra. Annars är det ju fullt ös i benen.

Krya på er. Massa kramar Josefin