onsdag 12 september 2012

Dagens.

10 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Tjohoo, kom på en sak, förra fredagen såg jag allt erat hus :)
Åkte på motorvägen från Norrköping.
Ska iväg på fredagen igen så då ska jag snegla igen hihi.

Hoppas allt är bra med er?
Här rullar tiden på som aldrig förr.
Kraam

FruNeroLindström sa...

Den var på besök över oss också i eftermiddag. Efter regn kommer solsken.
Hoppas ni känner er piggare från förkylningen. Kram Malin

Edtiaflicka sa...

Tack!! Ja, det känns sååå spännande!

Kram Ida

Madeleine Berglund sa...

Hej! =)

Nu är det min tur att vara krasslig...typiskt..

Ja, absolut jag kommer den 13:e. Ska bli så himla kul att träffa er. Kommer söta Svante med? (jag har ju inte träffat honom än ju).

Vad härligt det låter med lite rensning så att det blir ordning och reda. Jag har rensat lite i datorn idag. Strukturerat med bilder som jag inte gjort på typ ett och ett halvt år...bildkaos kan jag tala om...oooops...haha.

Kram Madde

Madeleine Berglund sa...

Juste, dopet var jätte mysigt och fint. Såååå himla gott fika så man typ dog..jösses...jag var ju liksom tvungen att smaka av alla sorter också, haha..

Va? Jag visste inte att marklundfilmerna kommit ut..har bara sett en...måste se måste se måste se...

Har du sett dom?


Kram igen

Vikeskärs hem och ting sa...

Haha, ja jädrar vad jag måste tuta högt då, får sätta en förstärkare på :)
Usch, träligt när det blir långdraget.
Förra gången var jag på regionmöte och denna gång ska jag lägga budget.

Vad blir det i helgen då?
Jaa, bara 1 månad kvar :) Ska bli väldigt kul.
Kramen

Sofi sa...

Hej vännen!

Hur mår ni??

Jag mår mycket bättre:)
Ikväll har jag varit hos mamma o pappa och fått kvällsmat och blivit ompysslad:) har varit tokmycket på jobbet igår o idag så jag behövde lite ompyssling:)

Vad har ni gjort idag?

Gustav kommer hem på Lördag och nu saknar jag honom. När jag pratade med honom i morse hade han precis kört ett race mot Blixten maqueen i Carsparken (tänk att de kan bli som barn på nytt när det gäller bilar;) så han var nöjd;);)

Ha det gott!

Kram på dig

vitapusselbitar by me sa...

Mysig bild!
Hoppas ni mår bättre
tittar in oh önskar en Fin helg.
Kram Elle

Hanna sa...

Ha en fin helg!
Kram
Hanna

Vi i Villa Ville kulla sa...

Hallå där!!!Vilken härligt fin bild och med regnbågen dessutom=0)
Ha en fin helg!!!!
Kram Lotta