söndag 10 juni 2012

Hemma igen!




Då var vi hemma igen. Efter några dagar i Grebbestad. Hos Svantes kusiner.
Vi har haft sköna dagar med växlande väder. Mestadels fint faktiskt. 
Vi har bland annat hunnit med att gå på bryggan, umgåtts med en hel drös med människor, ätit glass, firat kusinernas pappa som fyllde år, tittat på båtar, grillat och handlat i fiskbutiken.
Ja, det var lite av vad vi har pysslat med dessa dagar. På kusten.
Mera bilder kommer. Under veckan.
För resten av denna kväll blir det soffläge.
Ha en go´kväll!!


8 kommentarer:

Kia sa...

Är det Svante på bilderna? Vad stor han blivit!!

Skönt med lite havsluft. Jag tog min första båttur idag. Lite kallt i vinden bara annars toppen!

Ha en toppen vecka!
Kram Kia

Emilias sa...

Ååh skrev jättelångt till dig på mobilen men råkade radera allt :( gör ett nytt försök då ;)

Ser ut som ni haft det härligt! Så söt han är Svante, ska bli så roligt att träffa honom :) tänk att bo sådär vid havet som kusinerna gör, härligt den här årstiden speciellt...

Jag och R åker förmodligen ner till syskonen i juli när vi har semester :) de bor ju så fint i Åhus så är härligt där på sommaren!!


Jasså, ska du ha gäster alltså? Hihi!

Jag har inte så mycket planerat i veckan. Jobba och träna. På torsdag ska jag hem till min vän och hennes lilla Klara 1,5 år och äta :) och på lördag ska jag hälsa på några härliga tjejer i Örebro :D

Jag hade det jättebra i Gbg. Tiden går så fort bara.. Vi gjorde typ ingenting, var ute och gick lite, lagade mat och pratade. Myste med lilla Teodor :) en helt perfekt dag men fina människor.. Jag blev ju sååå bebissjuk bara ;) hihi!

Nu ska jag läsa lite, R tittar på fotboll... Jag har redan tröttnat på eländet ;)

Massa kramar till dig

Emilias sa...

Glömde ju :)
Vi åker nog tåg jag och Josefin på lördag, ska kolla priser och tider igen. Blir det billigare att ta bilen tar vi den.. Men jag återkommer om det :)

Kramar igen

Sofi sa...

Hej!

Så söt han är lilla Svante! Får vi träffa honom på Lördag kanske?:)

I veckan blir det mest jobb och fotboll! Är ju riktig fantast så jag kollar på de flesta matcher. Jag börjar bli nervös inför Sveriges match redan, en härlig känsla av att vara så engagerad;)
Ska träna lite också, nån mil el två:)

Vad ska ni hitta på i veckan?

Ha det fint!

Kram kram

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Hej, vilka härliga dagar ni haft vid havet. I sommar tänkte vi ta husvagnen till västkusten. Även att vi bor vid havet på östkusten är det något speciellt med alla små hamnar, fiskestugor och klippor på andra sidan :)

Kram Caroline

Hemma på Sjuan sa...

Så härligt ni har haft det vid havet!
Å Svante han har vuxit :)
Kram Suss

Trivsamma förändringar sa...

Så härlig mattan blev i det annars ljusa köket! Kul med lite annorlunda.

Låter som ni haft det bra! Nu får ni vara hemma och mysa, men nu får vi hoppas värmen kommer hit!

Kram

Anna Wahlstam sa...

Men såååå söt han är din kille:)) Är det hand kusin med på bilden med? Ja, söta är de båda två.
Låter som ni haft en härlig resa, underbart att fylla på med lite ny energi!
Ha en skön måndagskväll!
Kram Ann