onsdag 9 november 2011

Den gamla korgen..


Med vit sprayfärg så blev korgen som ny. Fylld med kuddar står den i hörnet av sovrummet.
Det sista piffet av sovrummet har inte blivit av ännu. Lite ska handlas och fixas.
Men, det får bli när det blir.
Jag är fullt upptagen med att pussa på min bebis och klia magen på min hund.
Såna dagar har vi.

Ikväll blir det handling på Willys. Dags för mig att ta fram papper och penna och fantasin.
För att kunna knåpa ihop en inköpslista. Men först favoriten, morgonkaffet!


8 kommentarer:

Rapport till Vänfors sa...

Låter som ett riktigt gott liv:)

Kram Annika

Kia sa...

Låter som du har det körigt där hemma! : )
Denna ständiga matlistan. Kan bli så trött ibland, ge mig ett piller som jag står mig på så skulle jag bli nöjd.

Kram Kia

Camilla sa...

Hej!

Fin blogg du har, alltid lika kul att kika in :-) Grattis till sonen! Vi blev också föräldrar i februari o nu kretsar det mesta kring vår lilla Maja.

En liten fråga! Jag har också en korg jag skulle vilja färga vit. Var kan man köpa spray-färg, går det åt mycket, behövs något underarbete innan man sprayar o någon produkt över så att färgen sitter kvar?

Må gott o njut av tiden som föräldraledig (från en som börjar jobba i februari o tycker att tiden har gått alldeles för fort!)!

Kram Camilla

Trivsamma förändringar sa...

Jättefint att ha kuddarna i en sån korg. Brukar vara svårt att veta vart man ska lägga dem, vill ju inte ha dem på golvet...

Känner igen det där med att pussa bebis o klia magen på hunden, man har fullt upp helt enkelt! ;-)

Kram Maria

Jenny sa...

Ja, visst gör man underverk med vit sprayfärg! Suuuupersnygga kuddar, avis blev jag ;)
Ha en fortsatt myspysig vecka, kram Jenny

Emilias sa...

Heej!
Vilken fin korg!! Och tapeten bakom sen, me like!

Jaaa! Robinson final ikväll :) jag tror jag hejar på Hanna, eller kanske Ola.. Vem hejar du på? Denise var min favvo men hon åkte ju ut...

Händer idag? :) jag har praktik, sen träna med PT:n o så fika med en kompis, bra dag!

Kramar

Sallys hus sa...

Ååå det låter som dina dagar är heeelt underbara!
Njuuuut..njuuuut...tiden går så fort så fort..
Vad fin korgen är!
Jag har en liknande som jag köpt på myrorna. Nu fick jag lust att ge den en omgång färg..;)
Kram o ha en mysig bebisdoftande helg..;)
kram Katarina

Emilias sa...

Godmrogon vännen!

Hur är det? :) såå skönt med fredag! Har sovit kass två nätter, funderar på om det är fullmånen...

Din jullängtan kommer ska du se :) du får bläddra i lite tidningar o få lite inspiration!

Träningen gick bra igår, kommer inte kunna gå på hela helgen dock ;) och vi som ska gå ut, haha. Blir robotdansen på dansgolvet, haha!

Vad händer hos dig i helgen? :)

Massa kramar