onsdag 4 maj 2011


PÅ LÖRDAG ÅKER JAG TILL HJO & SKÖVDE PÅ BLOGGTRÄFF!

30 kommentarer:

Emilias sa...

Godmorgon!!
Woho, lördag närmar sig med stormsteg :D
Allt bra idag?
Kraam

Kia sa...

Vad kul, hoppas det blir bättre väder till helgen än vad som nu är!

Hur går det med magen? Växer?

Kram Kia

Emilias sa...

Det är bra med mig med :) De ringde precis o ville att jag skulle komma och jobba på en förskola, så ska snart iväg :)

Skönt, då slipper jag plugga ;)
Vad händer hos dig idag?
Kramar

Emilias sa...

Skönt med inte några planer alls ibland :)

Åh jag vill också ha HM katalog... tror inte jag har fått sommarkatalogen ens :/ tråk!!

Solen skiner idag men tror det är ganska kaaallt!

Kramar

Emilias sa...

Hihi kan tänka mig att det blir så :) Vi är också sjukt dåliga på att vika tvätten när vi väl fått upp den ur tvättstugan... sen går man där och river i påsarna och letar efter ett par strumpor...

Ska åka nu, om vi inte hörs mer senare så får du ha en bra dag :)

Kramkram

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jaa jag har skitkul här hihi.

Mjo jag la ner den för ett tag sedan, får se om jag tar upp den igen.

Snart lördag :) Vad blir det idag då? Jobb?

Kram

Vikeskärs hem och vardag sa...

Skönt att bara ta det lugnt efter jobb med.
Jag ska luncha med pappa, sen sy sen en löprunda. Jag sysselsätter mig hihi.

Ska du handla mycket på lördag?

Vikeskärs hem och vardag sa...

Ja just det du har inte hittat några hissgardiner?
Nää har inte heller tänkt något speciellt. Men det ska bli kul att kika. Måste hålla lite hårt i plånboken nu ett tag framöver.

Vikeskärs hem och vardag sa...

Check your inbox :)

LOTTAS HOME sa...

Kul!
Ha en bra dag.
kram

Trivsamma förändringar sa...

Hoppas ni får en riktigt härlig bloggträff!

Här är det nog sambon som är mer nyfiken på bebisens kön än mig... =)Jag har också alltid sagt "han" till bebisen och har fått för mig att det är en liten kille. Men jag sa alltid han till mina kommande barn innan jag blev gravid också. Ska bli spännande att se om det stämmer, det spelar ju ingen som helst roll egentligen =)

Kram Maria

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Ååå men gud så mycket skoj som händer, vad kul!! :)

Din bröllopsoutfit låter jätte fin. Jag skulle vilja ha en klänning med små blommor på. Men vi får se vad det blir. :)

Ja, det blir perfekt att ni kör till märsta.
Har du gps i Frank? =D

Jag tänkte att vi kunde äta lunch och fika!!! Och gå husesyn natuuuurligtvis. Hihi.

Kram Madde

FruNeroLindström sa...

Ska du möjligtvis på loppis i Hjo? ;)
Var precis inne och läste i en blogg som skulle ha det.
Ha en härlig dag, Kram Malin

Unknown sa...

Ååå, vad roligt! Hoppas vi kan ha en liten bloggerträff snart *fniss*

Ta hand om dig!
Kraaamen!

Villa Carl Larsson sa...

Önskar jag hade kunnat vara med!!!

Madeleine Berglund sa...

Vad duktigt av dig att måla skåpet!!! Hoppas du slipper ett tredje varv. :)

Gps är inget måste, det är inte svårt att hitta, men alltid en trygghet. Annars försöker jag skriva en sådan där toppen beskrivning som du skickade till mig. =D

Kram Madde

Bland Mossa och Tegelsten sa...

Hallå.. :)
Men vad roligt att åka på bloggträff!! Det skulle vara roligt att anordna någon sådan framöver!! Så kul.
Hur mår du annars...magen växer :)
Många kramar
Therese

Unknown sa...

Tjohoo, ska bli jätte kul!!

Har du något som du är på jakt efter på loppisen?
Har du någon allergi förresten, tänkte på maten?
Ha de gott!
Kram johanna

Emilias sa...

Jag ska jag ska jag skaa!!

Torsdag!!!! Snart lördag lördag lördag :) :)
Allt bra idag?
Kramar

Emilias sa...

Oj då måste ni verkligen varit trötta :) Skönt att du känner dig utvilad idag!!

Vi har nog inte så kallt idag... var värre igår!!

Yes, ska ladda med lite mer kolhydrater idag tänkte jag :) Annars inte så stor skillnad... Jag har fått låna en digitalt tidtagarur som jag kan ha på armen i alla fall :) Måste ju hålla koll på tiden!!

Kraam

Emilias sa...

Jag hoppas att det ska gå bra!!

Åh, ska det bli så varmt och skönt :) Det gillas!!

Har du några planer för dagen?
Kramar

Kia sa...

Det går framåt sakta men säkert. Jag kommer ihåg att det jobbigaste var att man inte hade något att sätta på sig.

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Vikeskärs hem och vardag sa...

Mail till dig :)

Norr om Köpenhamn sa...

Lyllos dig!! Jag hade också tänkt åka, men insåg att det var alldeles för långt. Jag skulle ha planerat in helgen för längesen med övernattning o allt, men tyvärr...Det får bli till en annan gång!

Hoppas du gör några riktigt bra fynd och ha det så kul :o)
Kram
Ulrika

Emilias sa...

Jag klaaaaarade det!!! Woohoo :)
Och ja, fredag idag LÖRDAG!!!
Kan det bli bättre?!

Kraam fina

Emilias sa...

Det hoppas jag med :) Solen skiner så det är härligt!!

Jag ska till skolan en sväng, sen blir det handling och bakning :) Ska baka lite till imorgon förstår du :D

Hos dig då?
Kraaam

Emilias sa...

Haha, ja det där med bloggningen går före mycket ;) sitter o knåpar ihop ett inlägg nu som kommer sen... och snart har jag väääldigt bråttom till skolan, haha!!

Vi ska nog äta lövbiff med gorgonzola och klyftpotatis :) om jag hittar någon hyffsad billig lövbiff...
Vad funderar du på till mat? :)

KRAAM

Emilias sa...

Nej just det... sånt får man inte äta när man är gravid.. det skulle jag sakna jättemycket jag också!!

Flintastek är ju såå gott det med!!

Jag måste kila nu... Hör nog av mig via mobilen under dagen!!
Kraamar

Hildas hem - Sofia sa...

Vadroligt! Hoppas att ni får en toppendag! :)

Jag önskar dig en fin fredag!
Kram Sofia

Vikeskärs hem och vardag sa...

Vilken tur att du kollade... Annars hade jag nog missat det.
Knepigt uppeåll.

Jaaa det gör vi :) Kramar