fredag 9 juli 2010

Vita stolen


En plats i solen...


11 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Underbar bild.Bara så underbar.Önskar dej en fin kväll.Mys och njut.Kramar Rita ♥

Levis o Vilda sa...

Kan inte blir så mycket bättre än så... Trevlig helg!

Kram Mia

LOTTAS HOME sa...

Vilken härlig stol. Hoppas att du sitter i den mycket och njuter av sommaren. Trevlig helg!
Kram Lotta

Villa Tallbacken sa...

Vilken snygging!!!! Var har du köpt den?

Kram Elin

Villa Carl Larsson sa...

Vilka fina stolar. De passar så fint in i miljön runt ert underbara hus. Wow vad fint det är :) Längtar som en tok efter ett eget. Vad är det för hus ni har?? Kram

Hanna sa...

Hej tjejen!
Skön söndag önskar jag er :)
Har varit så dålig på bloggandet nu, fy skäms på mig... men om tre veckor är det slut på jobb, semester. Gud va jag längtar :P

Härliga bilder från midsommarfirandet!
Vi var hos mina föräldrar i år, firade med familj o vänner... väldigt nice :)

Nu ska jag ut på altan med kaffekoppen... fortfarande i nattlinnet. Är ledig i helgen :)
Hur går det med eran altan förresten? bilder...? :)

Kraaaaaaaaaam!

A House With A View sa...

Superfin stol och såå fräsch dyna till!! Jättefin bild!

Ha en bra dag!

Kramiz aka

Villa Carl Larsson sa...

Hej Maria! Åh tack för tipset.. ert hus är verkligen jättefint. Vi har tittat lite på Fiskarhedenvillan också. Det är en hel djungel att välja bland alla hus. Vårt största problem nu är att hitta en tomt. Så fort vi hittar en vill vi bygga.

Vad roligt att ni är nöjda med er husleverantör. Det är ju väldigt viktigt.

Det är dyrt med hus.. och det kan bli väldigt dyrt att bygga nytt. Det ser lite olika ut beroende på husleverantör. Blev ni nöjda med ert "slutliga" pris?

Kram Josefin

Villa Carl Larsson sa...

Hej igen hehe.

Vi förlovade oss den 4:e juni i år :) Härligt!

Oj det var dyra tomter. Då ser det lite bättre ut där vi bor med ca 3-400 000 för en tomt. Jag kan tänka mig ett hus inkl garage för ca 2,8 milj jag med. Absolut inte över 3 milj. Man vill ju liksom inte bara bo, man vill ju leva också. Vi är lite inne på samma stil. Och vi har varit inne på enplansvillor ett tag, men det kanske ändrar sig i slutändan. Helst av allt skulle jag nog vilja ha ett hus i stil med ert. De är så fantastiskt fina, men jag är lite inne på det praktiska också med enplansvillor. Vi får se.. dock tycker jag att det hus jag visar nu på bloggen verkar fint. Det ser lite ut som en lantlig entré och det gillar jag. Vill ha det lantliga blandat med lite nytt och då tror jag det kan passa i just den villan. Sen så älskar jag skafferiet :) Men detta hus kostar 2,6 milj bara nyckelfärdigt utan tillval, tomt och garage. Det kan man ju bara gissa vad det skulle sluta på.

Jag hoppas dock att det blir ett hus för oss snart för vi längtar som tusan just nu :)

Kram igen

Villa Carl Larsson sa...

Hihi.. jag läste precis "ska det vara vitt överallt" :) Exakt så låter min sambo också men jag håller på att successivt övertala honom och det går rätt så bra. Dock har vi också ett matsalsbord i ek och jag kan tycka det är snyggt att bryta av allt det vita. Gillar också kombinationen av vitt och ek i köket. Vill ha så själv, vita skåp med ekbänkskiva. Dock ska jag verkligen försöka få till pärlspont i köket om det skulle passa i vårt kommande hus.

Nu ska jag lämna dig i fred en stund :) Kram igen från Josefin

Emilias sa...

Vad fint :)
Har du det bra i sommarvärmen??

Kramar