lördag 19 juni 2010

Kärleken.

Lördag, Kungligt bröllop & altan projekt
Min M. håller på för fullt med vår blivande altan
Jag har inte varit till så mycke hjälp idag,
har mest stått & tittat på & kommit med "glada" tillrop.
Tror faktiskt att jag vakna på fel sida imorse. Men nu börjar det ordna upp sig!
Ett vitt kort med texten:
Det finns inget finare än kärleken.
fick jag & M när vi hade förlovat oss av våra grannar Ann-Sofie & Gustaf
Så sant. Så otroligt vackra ord.
Grattis Viktoria & Daniel på er stora dag.
Nu ska jag göra mig iordning för kvällens middag hos vänner.
På återseende!

2 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej! Japp, bröllopet följer jag. =)

vilken snygg och händig karl du har, hihi. Heja micke heja!!!

Vi hörs sen!
kram Madeleine

Villa Solgården sa...

Åh vilken fin blogg! :) Tack för fin kommentar hos mig!

Underbart med nytt hus där projekten avlöser varandra! Och så får man stanna upp och njuta ibland. :)

Hoppas ni hann se bröllopet sen, det var magiskt... :)

Kram kram!