fredag 21 maj 2010

Det blev en flicka..


Vita träbänkar i olika modeller gillar jag!

Ett måste i min trädgård...



Jag & storasyster Amalia fular oss framför kameran.

Med dunder & brak långt bort i fjärran intar jag soffan denna fredagkväll
Nåt bra att kika på? Iofs dröjer det nog inte så länge innan ögonen far ihop & man slumrar till.
Igår blev Micke morbror till en liten Cleo,
& jag "moster".
Lilla Amalia har fått en liten syster
Imorgon bär det av med Chevellen till Kristinehamn, bilträff är det!
Ja, jag är en liten smygraggare! Men sch, säg det inte till någon ;)
Godnatt kära vänner.Kram från mig, en storasyster.

7 kommentarer:

Linda-Villa Skrolycka sa...

Va mysigt med en liten Cleo och va fint namn! Grattis till er alla, morbrorn och bonusmoster och storasystern och såklart föräldrarna!

Ha en underbar helg och kul på bilträffen smygraggarn ;)

kram

Soltorpsgarden sa...

Grattis! Fint namn tycker jag med. Vad fint du har fixat med vita bänken och blommor! Ha det så bra på bilträffen! Kram Vivi

Annas skattkammare sa...

Så mysigt! Grattis!
Kram /Anna

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hej hej!
Det är lugnt, vi fick någon som bara kostade 75kr... trodde den skulle vara dyrare, men det är ju bra :)

Hur har helgen varit? Hur går det med trädgården?
Jag har svart färg :) Tusen tack, älskar denna korta frilla hihi.
Kram

Vikeskärs hem och vardag sa...

Kristinehamn, rätt så fin liten stad. Bilträff det var inte dåligt hihi.
Härligt att ha en altan sen... Bara att sitta och lata på :)
Får vi se dina odlingar sen?

Här har helgen varit bra, men som vanligt går den alldeles för fort.
Denna vecka får vi se vad den bjuder på. Kanske något pyssel och bak.
Kraam

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Hej!
Vackert namn och grattis till moster :)
Vad mycket fint du har här i din blogg!

Roligt att du vill vara med i min tävling.
Kram Milla

skogslunden sa...

Tack för din gulliga kommentar hos mig!
Kul att kunna se och följa ert fina hus, som ni har kommit så mycket längre med.
Ljuvlig bänk!
Hälsningar
Jennie