onsdag 30 december 2009

Tjugo grader


Här eldas det, ska jag säga er!
-20 grader står det på termometern
Kallt, burr.. Fryser som attan trots ett par strumpor & ett par raggsockor på fötterna

Lata dagar har vi, Micke är halv krasslig fortfarande & jag vilar varje sekund jag kommer åt
Vill känna mig utvilad & pigg när julledigheten är över
Lite små saker har vi fått gjort iallafall
Hyllan i köket är på sin rätta plats äntligen
Leilas bakverk, lite blåbärsris & ljus på den så blev det perfekt! Nöjd!

Ett nytt år framför oss, 365 härliga dagar

Till Alla Er Från Oss;

Ett Gott Nytt År!!

5 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Fint blev det med hyllan :) Visst är det kallt, kan meddela att här är det -27 grader ikväll...
Önskar dig Gott nytt år nu... Kram

homebylina sa...

Håller med...verkligen superkallt ute, nu får det räcka tycker jag! Väldigt fint det blev med hyllan och arrangemanget på bänken! Gott nytt år! Kram Lina

Vit som snö sa...

Jaa du, här fryser vi också. Tycker det brukar höra nyåret till tyvärr! Hoppas ni kryar på er!
Gott Nytt År!!!!
Kram Cilla

Villa Carl Larsson sa...

Gott nytt år!! Hoppas du haft ett fint år och att det kommande året har mycket härligt att erbjuda. Skönt med en nystart!!

Ja det har varit en riktigt kylig jul men härligt med snö och julstämning. Fina bilder du visar!!

Kram Josefin

Hanna sa...

Hej tjejen!
Fint det blev!!

Gott nytt år till er från oss alla!
Kram Hanna