söndag 8 november 2009

Min pappa

Allas pappors dag idag!
Några har sin pappa, några andra kanske har en mindre bra relation tills sin far & andra önskar att de haft sin pappa kvar
Jag har min pappa kvar, i huset bredvid till & med
Många frågar hur man står ut med sina föräldrar så nära men det har aldrig varit & kommer förhoppningsvis inte bli några problem att ha dom så nära på livet
Från Finland kom han som 15-årig moppeåkare & fann min mamma (några år senare)
Åh här är vi idag, inte bara mig,lillebror & mamma att dras med längre utan en måg som du betyder mycket för också

Älskar dig pappa & grattis på farsdag

Tittar in till er andra imorgon, nu blir att göra sig i ordning för Fars dag middag
Njut av det lilla som är kvar av helgen

Kramar

6 kommentarer:

Hanna sa...

Hej tjejen!
Kul o se far din!
Hyvää isäenpäivää ;)

Hörs imorrn, ha d gott ikväll!
Kram kram!

Emilias sa...

Godmorgon!!
Jaa ny vecka igen... inflyttningsfesten blev väldigt lyckad :)

Skönt med långhelg... men som du säger, det går fasligt fort ändå...

I veckan händer det inte så mycket, börjar ny kurs idag o så tänkte jag träna en del, har blivit alldeles för dåligt på senaste tiden..

Vad ska du hitta på?
KRAAM

Emilias sa...

Okej :) Skönt!!
Aj då!! Inge roligt att börja veckan så.... Då skickar jag en extra kram till dig idag :)

Kraamar

Emilias sa...

Jaa det är ju tyvärr så :( Sånna dagar vill man bara sudda ut!!

Ha det så bra du kan idag tjejen!
Stor KRAM

Hanna sa...

Morrn morrn!
Ja d e klart man måste kunna reklamera skiten! Betala sådär mycket för nåt som håller en sommar!? Blir såå förbannad...
Du har inte packat upp din än?
Reklamation e väl om inte saken håller vad den lovar.. du har inte provat din, de kanske inte duger m o säga att du vet att min pajade...? Men fråga, det skadar ju inte. Har ingen aning...Du kanske har kvittot kvar... så du bara kan lämna tillbax den?
Vi behåller nog den ändå... den får vara omålad, så får vi försöka laga den, med stripes eller nåt. Topp-knoppen sprack ju redan i somras...
Får se... jag kanske ringer till butiken o hör. Måste kolla om vi har kvittot kvar.

Annars har helgen varit bra, va på bio med barna i lördags, såg G-force. Julsagan får vi nog se själva, utan kottar...blir för läskigt för dom :S
O igår firade vi pappsen härhemma, han fick frukost på sängen, paket o go'middag... :)
Glöggmys ute på altan hade vi igår oxå :P

Hur har eran helg varit?

Kraaaam!

Hanna sa...

Nu har jag pratat med butiksägaren, hon pratade med bruka... Jag skulle knäppa kort på vindan och maila till henne...så vidarebefodrar hon till bruka.
Så gör dom ett utlåtande, ev kunde man få en ny, inte peng tillbaka. Jaja, får man väl hålla på såhär varje höst!?!?

Kram